Kamionka, dnia 16.03.2023 r.
Parafia Rzymskokatolicka
pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Kamionce
ul. Kościelna 8
21-132 Kamionka
Zapytanie ofertowe zmierzające do wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków Parafia Katolicka pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła” w ramach dofinansowania w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej.
Dokumentacja Projektowa
Uwaga - niniejsze postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579).
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Kamionce, występujące jako Beneficjent projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków Parafia Katolicka pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła”, ogłasza o wszczęciu postępowania zmierzającego do wyłonienia podmiotu do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.
I. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków Parafia Katolicka pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła”, współfinansowanego z dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej.
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę musi być opracowana oddzielnie dla każdego budynku w ramach projektu pn.: „Modernizacja zabytkowych obiektów sakralnych w Kamionce”, tj.:
1. Kościół Parafialny (obiekt zabytkowy), ul. Kościelna 8, 21-132 Kamionka
2. Kaplica w Syrach, Syry 45, Gmina Kamionka
3. Plebania, ul. Kościelna 8, 21-132 Kamionka
Zakres rzeczowy planowanego projektu jest zgodny wnioskiem o dofinansowania w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej :
1. KOŚCIÓŁ PARAFIALNY (obiekt zabytkowy) - PROJEKT TERMOMODERNIZACJI I REMONTU
Projektu powinien obejmować w swoim zakresie:
a) Roboty wstępne i przygotowawcze:
1. Inwentaryzacja budynku w niezbędnym zakresie,
2. Uzyskanie mapy do celów projektowych,
b) Roboty budowlane:
1. Wymiana stolarki drzwiowej zew.
2. Konserwacja elementów więźby dachowej związana z ociepleniem poddasza,
3. Ocieplenie sklepień od strony poddasza,
4. Wymiana posadzek z kamienia z wykonaniem warstw podłogowych izolacji przeciwwilgociowych i termicznych od gruntu dla instalacji ogrzewania podłogowego,
5. Przystosowanie pomieszczenia na potrzeby technologii c.o. (pom. techniczne),
6. Izolacja przeciwwilgociowa i termiczna murów zew. w gruncie,
7. Remont tynków, malatur i roboty uzupełniające po robotach termomodernizacyjnych.
d) Roboty instalacyjne:
1. Instalacji centralnego ogrzewania posadzkowego z zasilaniem - pompa ciepła powietrze-woda,
2. Instalacja paneli fotowoltaicznych PV (naziemnych),
3. Remont inst. elektrycznej i oświetlenia z wymianą na energooszczędne źródła światła LED,
4. Wykonanie instalacji wodociągowej na potrzeby technologiczne c.o. i poż.
5. Wykonanie przyłączy wod-kan,
6. Wykonanie zewnętrznej instalacji przesyłowej c.o.
7. System zarządzania energią.
e) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski.
f) Uzyskanie niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń w tym decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Lublinie.
2. KAPLICA W SYRACH- PROJEKT TEMOMODERNIZACJI BUDYNKU
Projektu powinien obejmować w swoim zakresie:
a) Roboty wstępne i przygotowawcze:
1. Inwentaryzacja budynku w niezbędnym zakresie,
b) Roboty budowlane:
1. ocielenie dachu wełną mineralną,
2. ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem,
3. izolacja przeciwwilgociowa i termiczna murów zew. w gruncie,
4. wymiana stolarki drzwiowej zew.
c) Roboty instalacyjne:
5. wykonanie instalacji ogrzewania - pompa ciepła (powietrze-powietrze),
6. montaż ogniw fotowoltaicznych (na połaci dachu)
7. wymiana punktów świetlnych na energooszczędne LED,
8. System zarządzania energią.
d) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski.
e) Uzyskanie w wymaganym zakresie niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń.
3. PLEBANIA - PROJEKT TEMOMODERNIZACJI BUDYNKU
Projektu powinien obejmować w swoim zakresie:
a) Roboty wstępne i przygotowawcze:
1. Inwentaryzacja budynku w niezbędnym zakresie,
b) Roboty budowlane:
1. wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych,
2. Wymiana stolarki drzwiowej zew.
3. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem,
4. Ocieplenie stropu nad I piętrem (pod nieużytkowym poddaszem),
c) Roboty instalacyjne:
1. Instalacja paneli fotowoltaicznych PV (na dachu lub naziemna),
2. wymiana zaworów termostatycznych grzejnikowych,
3. wymiana punktów świetlnych na energooszczędne LED,
4. System zarządzania energią.
d) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski.
e) Uzyskanie w wymaganym zakresie niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń.
W stosunku do Wykonawcy ww. usług wymagane będzie w umowie przeniesienie autorskich praw majątkowych, wg poniższej treści:
1. Wykonawca zobowiązuje się w ramach wynagrodzenia określonego w §… Umowy
przenieść na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do każdego Utworu,
jak też wszystkich jego części, stworzonego w ramach realizacji przedmiotu Umowy.
2. Każdorazowo do Zlecenia zostanie dołączony Protokół Odbioru zawierający
postanowienia w zakresie przeniesienia na Zamawiającego wszelkich majątkowych
praw autorskich do wszelkich utworów w szczególności do dokumentów, projektów,
raportów, analiz, programów, kodów źródłowych oraz innych utworów, wyników
pracy, które powstały w wyniku realizacji Umowy przez Wykonawcę (zwane Wynikami
Pracy) w tym także nieukończonych - począwszy od początku procesu ich tworzenia
bądź powstawania.
3. Przeniesienie autorskich praw majątkowych nastąpi na wszystkich polach eksploatacji
znanych w chwili zawarcia niniejszej Umowy oraz znanych w chwili podpisywania
Protokołu Odbioru, w tym wymienionych w art. 74 ust.4 oraz – w zakresie
nieuregulowanym w art. 74 ust.4 – w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie
autorskim i prawach pokrewnych, Dz.U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm. (zwanej
dalej: „Prawem autorskim”), na terytorium Polski oraz poza jej granicami.
4. W wyniku przeniesienia praw zgodnie z ustępami powyższymi Zamawiający nabywa
wyłączne prawa do korzystania z Utworu w pełnym zakresie i w jakikolwiek sposób,
bez ograniczeń, na wszystkich polach eksploatacji, w ramach całej struktury
organizacyjnej Zamawiającego a także wyłączne prawa do rozporządzania i innych
form udostępniania Utworu na rzecz osób/podmiotów trzecich, zarówno w toku
obecnie prowadzonej, jak i przyszłej działalności.
5. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za przeniesienie autorskich
praw majątkowych, o których mowa w niniejszej Umowie, przez co Strony rozumieją,
iż wynagrodzenie za przeniesienie autorskich praw majątkowych jest wliczone w
wynagrodzenie należne Wykonawcy zgodnie z zasadami określonymi w §… Umowy.
Informacji w przedmiotowej sprawie udziela: Ks. Piotr Jastrzębski – Proboszcz Parafii, tel.: 697 061 964, adres e-mail: piotr_pawel@onet.pl.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania usługi w postaci opracowania dokumentacji
projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę wg poniższego zakresu:
1. Projekt budowlany – w zakresie uwzględniającym specyfikację robót budowlanych,
niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę – opracowany zgodnie z
Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25
kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.
U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zm.) – w ilości 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w wersji
elektronicznej, wraz z pozwoleniem na budowę.
2. Informacja bioz sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia
23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
(Dz. U. 2003 r. nr 120 poz. 1126) – w ilości 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w wersji
elektronicznej.
3. STWiORB, przedmiar robót, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129)
- w ilości 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w wersji elektronicznej.
4. Kosztorys inwestorski wykonany w oparciu o obowiązujące przepisy (Rozporządzenie
Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw
sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac
projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w
programie funkcjonalno-użytkowym) – w ilości 2 egz. w formie papierowej i 2 egz. w
wersji elektronicznej.
5. Dokumentację w wersji elektronicznej należy wykonać dla w/w opracowania na
nośniku CD (1 egz. w formie „tylko do odczytu” np. pdf oraz 1 egz. w formie
edytowalnej np. doc, dwg, dxf). W przypadku elementów opracowań wykonanych
techniką tradycyjną, bez użycia technik komputerowych oraz decyzji
administracyjnych i uzgodnień – należy zeskanować i umieścić na nośniku
elektronicznym w formie jpg lub pdf). Kosztorys inwestorski należy zapisać osobno na
oddzielnym nośniku.
6. Miejscem odbioru (przekazania) dokumentacji wraz z pozwoleniami na budowę będzie
siedziba Zamawiającego.
Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia.
II. Wymagany termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia oraz warunki płatności:
1. Termin realizacji zamówienia: 60 dni od zawarcia umowy.
2. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Apostołów
Piotra i Pawła w Kamionce, ul. Kościelna 8, 21-132 Kamionka.
3. Zapłata wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy dokonywana będzie po dostarczeniu
Zamawiającemu wymaganej dokumentacji na podstawie prawidłowo wystawionej
faktury VAT w terminie 30 dni od daty zatwierdzenia protokołu odbioru dostarczenia
dokumentacji wraz z pozwoleniami na budowę.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Spełnianie warunków dotyczących:
a. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b. posiadania wiedzy i doświadczenia,
c. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
d. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e. niepodlegania wykluczeniu z powodu otwarcia likwidacji lub ogłoszenia
upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli
układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sadu, jeżeli układ nie
przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacje majątku upadłego,
f. braku powiązania z zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie z zasadą
konkurencyjności.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana zgodnie z
formułą; spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub
dokumentach złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów
musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postepowaniu Zamawiający
żąda następujących dokumentów:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik
nr 2 do zapytania ofertowego).
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim
składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a jeżeli w
kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby
uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Ponadto na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. Formularz oferty (wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego)
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcie umowy w
sprawie zamówienia, potwierdzające uprawnienia osoby lub osób podpisujących
ofertę o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych
Wykonawcy, dołączonych do oferty - złożone w oryginale lub notarialnie
poświadczonej kopii.
V. Sposób przygotowania ofert, miejsce i termin ich składania:
Oferty proszę przesłać w formie skanu e-mailem do dnia 24 marca 2023 r. na adres e-mail: piotr_pawel@onet.pl.
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli
Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie
pełnomocnictwa.
Termin związania z oferta: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca określi cenę ryczałtową oferty netto i brutto za przedmiot zamówienia oraz
stawkę podatku VAT. Cenę brutto należy wpisać cyframi w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena brutto obliczona w oparciu o opis zamówienia musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Wykonawcy dla realizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona badania i oceny złożonych ofert, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferta, której treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego, zostanie odrzucona i nie będzie dalej oceniona.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli cena oferty będzie się wydawać Zamawiającemu rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie stosował kryterium cena brutto – 100%co znaczy, że udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu i zawierać będzie niższą cenę brutto.
Oferty będą oceniane poprzez porównanie cen brutto poszczególnych ofert do ceny najniższej wśród zaproponowanych. Najwięcej punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę otrzymując 100 pkt. Liczba punktów każdej następnej ofert zostanie obliczona w następujący
sposób:
C min. brutto
C = --------------------------------. x 100
C bad. brutto
gdzie:
C - ilość punktów oferty badanej
C min. – najniższa cena (brutto) spośród wszystkich zaproponowanych ofert
C bad. – cena (brutto) oferty badanej
W przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone dwie oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
VII. Rozstrzygnięcie postepowania i zlecenie realizacji zamówienia:
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany niezwłocznie po upływie terminu
składania ofert. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę i adres Oferenta, którego ofertę wybrano.
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający prześle e-mailem na adres
oferentów.
Po wyborze oferty Zamawiający zaprosi Oferenta do podpisania umowy. Umowa z zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. Nieusprawiedliwione niestawiennictwo w
wyznaczonym przez Zamawiającego dniu do zawarcia umowy będzie traktowane jak odmowa jej zawarcia.
VIII. Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Załącznik Nr 1 - formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zatwierdzam:
Proboszcz Parafii
Ks. Piotr Jastrzębski
Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego
(pieczęć wykonawcy)
OFERTA
Parafia Rzymskokatolicka
pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Kamionce
ul. Kościelna 8
21-132 Kamionka
Przystępując do udziału zapytaniu ofertowym na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków Parafia Katolicka pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła” w ramach dofinansowania w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej,
oferujemy wykonanie przedmiotowego zamówienia dla:
1.Termomodernizacji Budynku Kościoła za kwotę brutto: …………………………….. zł.,
(słownie złotych: ...................................………………………............................................................), w tym: netto …....................... zł, VAT [……..%] …………………………….. zł.
2.Termomodernizacji Budynku Kaplicy w Sarach za kwotę brutto: ………………………….. zł.,
(słownie złotych: ...................................………………………............................................................), w tym: netto …....................... zł, VAT [……..%] …………………………….. zł.
3.Termomodernizacji Budynku Plebani za kwotę brutto: ………………………….. zł.,
(słownie złotych: ...................................………………………............................................................), w tym: netto …....................... zł, VAT [……..%] …………………………….. zł.
Razem za kwotę brutto: ………………………………..……………………………….. zł.,
(słownie złotych: ...................................………………………............................................................), w tym: netto …....................... zł, VAT [……..%] …………………………….. zł.
Ponadto oświadczam, że:
1.Zapoznałem się z opisem zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń i w razie wybrania mojej oferty zobowiązuję się do realizacji zamówienia na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu.
2.Zdobyłem wszelkie niezbędne informacje, konieczne do przygotowania niniejszej oferty i wykonania zadania oraz że zaoferowana cena brutto zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3.Zobowiązuje się wykonać zadanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4.Akceptuję warunki płatności: 30 dni od daty przedłożenia Zamawiającemu faktury/rachunku.
…………………………………………..
Podpis Oferenta
……………………………… dnia ………………….. 2023 r.
Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego
………………………………………………….
………………………………………………….
………………………………………………….
Oświadczenie Wykonawcy
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków Parafia Katolicka pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła” w ramach dofinansowania w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony środowiska i Gospodarki Wodnej.
Działając w imieniu [nazwa wykonawcy] ...................................................................................
....................................................................................................................................................
i będąc należycie upoważnionym do jego reprezentowania oświadczam, że Wykonawca spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e) niepodlegania wykluczeniu z powodu otwarcia likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacje majątku upadłego,
f) braku powiązania z zamawiającym osobowo lub kapitałowo zgodnie z zasadą konkurencyjności.
…………………………………………..
……………………………… dnia ………………….. 2023 r.
Podpis Oferenta
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA
Dotyczy: Zapytanie ofertowe zmierzające do wyłonienia wykonawcy dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę dla projektu pn.: „Modernizacja energetyczna budynków Parafii Katolickiej pw. Św. Apostołów Piotra i Pawła”w ramach dofinansowania w formie dotacji z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Parafia Rzymskokatolickapw. Św. Apostołów Piotra i Pawła w Kamionce, ul. Kościelna 8, 21-132 Kamionka, reprezentowana przez: Ks. Piotra Jastrzębskiego – Proboszcz Parafii informuje, że w zapytaniu ofertowym jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez:
Piotr Chołdzyński MPC PROJEKT Usługi Projektowe i Inwestycyjne
Ul. Wrocławska 38
20-730 Lublin
Kamionka, 03.04.2023 r.